De ce?

De ce ai ramas insarcinata acum ? Am fost intrebata de multa lume . Chiar vrei sa il pastrezi? Dar nu esti casatorita cu tatal ! Si daca va despartiti ce faci ? De ce daca nu il iubesti ? Plus ca suntem in plina criza financiara si in plus s-ar putea sa vina sfarsitul lumii … ” What ” ???? ( Aici e partea in care imi dau palme ca sa imi revin… )

Ei bine stiu ca nu am fost clara cand am incercat sa explic atunci si poate nici acum nu vor parea clare lucrurile dar poate daca stai si citesti de mai multe ori intelegi , nu stiu …

Stii, nu toate femeile au un singur vis : sa se marite . Mai sunt femei care isi doresc o cariera de succes , ceeace mi se pare frumos , dar nu sa imbatranesti alaturi de cariera , dar nici ” la cratita ” gatind pentru sotul tau , nestiind cum sa il mai multumesti , uneori in unele casnicii avand grija si de 2-3 copii poate sa si lucrezi undeva daca mai ai timp si energie , si apoi sa ajungi batrana nefericita , copii , ori sa fie plecati , ori sa nu te respecte , ori ambele variante ; sotul sa te insele si sa iti spuna ca nu mai esti atragatoare si apoi sa te intrebi de ce ti se intampla tocmai tie asta . Si unde ti s-a dus tineretea ?

Nu imi doresc sa muncesc ca o sclava , sa nu mai stiu de mine , sa ma imbrac in haine ” office ” si sa imi dezvolt o cariera . Imi ajunge sa fac ceva relativ placut care sa nu imi ocupe mult timp si care sa ma ” satisfaca ” din punct de vedere financiar . Dar sunt si realista pentru ca stiu ca trebuie sa ii asigur un viitor acestui copil , sa ii platesc scoli , etc .

Bineinteles ca iubesc tatal copilului meu , altfel nu as mai fi facut un copil cu el e logic nu ? Pentru mine cel putin este ! Si ma voi casatori cu el pentru ca avem de ce . Ne iubim , vom avea un copil impreuna , dar asta nu inseamna ca am ramas insarcinata sa ma leg de el , sau ca viata mi-o voi dedica complet casniciei , ca voi fi o ” gospodina dinaceea care isi asteapta seara sotul acasa cu masa pusa , copii spalati , culcati si super sexy in lenjerie intima gata de ” actiune ” . Sa fim seriosi , nu cred ca exista asa ceva . Plus ca in casnicie suntem doi si facem lucrurile impreuna , adica : aducem amandoi banii acasa , ne ocupam amandoi de copii , de cresterea si educatia lor , si ne ocupam amandoi de casa , treburile casnice . Asa am fost invatata si iubitul meu a fost mereu deacord cu asta .

In rest vreau sa vedem cat de frumoasa e lumea ” live ” . Am visat destul uitandu-ma pe reviste si la televizor . Vreau sa ma izolez cat de cat de stirile deprimante ce se difuzeaza la tv , si alte prostii , jocururi pe pc. , chat , filme … As vrea sa ii ofer o copilarie reala nu una virtuala , si sa ajunga sa poarte ochelari de vedere de la 2 ani . Am o prietena care atunci cand are treaba isi pune copilul in fata pc-ului la desene si isi vede linistita de treaba , copilul sta cuminte acolo si toti sunt fericiti . Eu nu vreau sa fiu asa … Nu critic , Fiecare isi creste copilul cum crede . Al meu nici nu s-a nascut inca dar parca nu ma vad asa ….

Sincer . Mi-e o frica !!!! Da imi e groaza de ce o sa vina , dar ma linistesc spunadu-mi ca nu va fi atat de rau , o am pe sor-mea care mi le spune mereu verde-n fata si stiu ca daca e ceva ce nu imi convine acum si voi face acum probabil imi va spune : ai ajuns sa faci ca mama , voi fi ingrozita , dupa care imi va trece si voi revenii la planul initial . Nu spun ca mama mea a facut ceva rau , dar bineinteles ca eu fac parte probabil din generatia ” aia ” in care nu vrei sa fi ca mama ta si in nici un caz sa ajungi sa fi cu un barbat care este ca tatal tau , pentru ca asa se spune …Desi iti iubesti parintii din tot sufletul . Ideea e ca vrei sa fi un cu totul alt individ nu o copie a altor persoane fie ei si parintii tai . O ricum iubitul meu nu seamana cu tata. :))Plus ca stiu ca nu sunt singura in toata treaba asta . Sunt sigura ca iubitul meu va fi un tata bun pentru ca am vazut cat de mult ii plac copii si cum se poarta cu ei si am familia mea pe care ma pot baza mereu si care stiu ca abia isi asteapta primul nepot . Si bunicii si unchiul si matusile asa ca ma linistesc usor .🙂

Lasă un răspuns

