Ei bine…

A venit si toamna , dupa atata vreme … dupa atat de multa caldura , toamna a venit parca mai friguroasa ca niciodata . Sau sunt eu pur si simplu friguroasa ? Posibil !

Acum ploua afara si nu pot sa nu ma gandesc la departari unde mai tot timpul ploua …

Nu stiu de ce dar ador ploaia , nu conteaza anotimpul , poate pentru ca atunci cand ploua totul pare mai linistit si asa si eu sunt mai linistita . Sunetul ei poate , nu am idee , dar imi place . Mai ales vara sa merg prin ploaie desculta dupa o zi fiebinte , o zi din aceea in care nu mai suporti nici hainele pe tine … si atunci vine ploaia , mult asteptata si te salveaza .🙂

Ce imi mai place la toamna si cred ca multe persoane adora asta , este natura schimbatoare , culorile copacilor toamna . Frunzele care cad pe jos si cele deja cazute . Si cum toamna incep scolile , imi vine de multe ori sa intru intr-o librarie sa imi iau rechizite si creta , ca si cum as fi iar copil si as merge iar la scoala si dupa ore as juca sotronul in curtea scolii cu cateva colege , sau am sarii coarda si am alega prin mormanele de frunze abia stranse de femeia de servici si ne-am juca in ele ca si cum ar fi o zapada calda si frumos colorata .

Imi place atunci cand vine toamna sa mananc placinta de dovleac si de mere , a … si compot de mere sau mancare de gutui sau de prune . Da, e frumoasa toamna si… e pacat ca lumea nu mai acorda atentie acestui anotimp sau poate sunt doar eu ???

Lasă un răspuns

